niedziela, 10 kwietnia 2016

Nominacja do Libster Blog Awards


Bardzo dziękuję Nikola Tarchuł za tą nominacje^^ Pierwszy raz biorę w czymś takim udział więc nie ogarniam o co za bardzo chodzi ale spk...


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywane od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"


No to ja może odpowiem na te pytania :D

1) Co zainspirowało Cię do pisania bloga?
 No to tak.. do pisania zainspirowała mn moja z lekka walnięta koleżanka ^^ od dłuższego czasu chciałam pisać jakiegoś bloga i bum!  Ta ciota zaczęła pisać i postanowiłam zrobić jej słabą konkurencję!

2) Twoja ulubiona postać z serialu, filmu, książki (może być kilka)
Jejcia takie pytania to ja rozumiem!
-Capitan America
-Bumblebee
-Obi-Wan Kenobi
-Darth Vader
-Batman
-Joker
-Deadpool
Tylko tyle mi przyszło tak na szybko do głowy ^^
Znalezione obrazy dla zapytania Joker
3) Wolisz pierw przeczytać książkę, czy obejrzeć film opary na niej?
 To nie tak że nie lubię czytać książek ale poco mam to robić skoro Bóg obdarował nas telewizją! Ale książki też mają swój urok <33 
 Znalezione obrazy dla zapytania książki

4) Chciałabyś mieszkać gdzieś indziej, czy może lubisz swoje miejsce zamieszkania?
Nienawidzę tej wiochy w której zmuszona jestem mieszkać.  Po skończeniu studiów przeprowadzę się do jakiegoś dużego miasta Poznań albo Warszawa... hmm a może uda mi się nawet do Tokio! (ehmm marzenia)
5) Twój ulubiony film, serial, książka?
 Nie mam jednego ulubionego filmu... jest ich kilka
- Capitan America Zimowy żołnierz
- Wszystkie części Transformers poza 4 bo mi się nie podobała..
-Wszystkie Star Wars poza tą najnowszą częścią bo nie widziałam :'(

Seriale Lubie chyba tylko animowane!
-Transformers Prime
-Naruto( jestem w połowie oglądania!  )
-Gwiezdne wojny: Wojny klonów
-Star Wars: Rebels

Nie czytałam za dużo książek a z lektur polecam tylko
-Kamienie na szaniec (widziałam film ale książka też pewnie jest fajna, mam zamiar potem przeczytać )
-Ten Obcy

Osobiście z własnej woli przeczytałam
-My dzieci z dworca zoo
-Pamiętnik Narkomanki ( jestem w połowie )
Pamiętnik narkomanki-ulubiony fragment



6) Lubisz samochody, motocykle? Jeśli tak, podaj jakąś ulubioną markę.
Motocykle! A dokładnej ścigacze!!!! Nieznam się zabardzo na markach ale marzy mi się "Kawasaki Ninja 300r" ( nie jestem pewna czy dobrze napisałam nazwę )  
 


7) Czym się interesujesz (poza pisaniem oczywiście)?
-Trenuje Judo
-Jeżdżę na deskorolce
-Parkour
-Policja ( po gimnazjum mam zamiar iść w tym kierunku a dokładniej chcę być Anty-terrorystką )

tak to ja, a nazwisko musi być zakreślone bo ja tak mowie!



8) Twoja ulubiona pora roku?
ZIMA-kocham śnieg i nie przeszkadza mi w tedy zimno! Jak jest zimno a niema śniegu to jest mi zimno a jak jest zimno i jest śnieg to jest mi ciepło ^^ ahh ta moja logika :*
 




9)  Masz jakieś zwierzę? Rodzeństwo się nie liczy. Żarcik oczywiście ;)
Emotikon wink
Pfff -,- No to tak poza rodzeństwem to mam.. no miałam rybki bo trochę im się zdechło ( ale ja oczywiście nic nwm ^^ ) No i mam 2 koty podwórkowe Pusie taka caaała czarna i Pesie czarna ruda biała beżowa tęczowa ( nwm czy żyje bo jej dawno nie widziałam... ) No i oczywiście mojego pieska! Jest to ona jest rasowym kundlem i wabi się Luna! Jak mi się nudzi to robię jej jakieś ubranka których nienawidzi :*




10)  Czego lubisz słuchać? Masz jakiś ulubiony zespół, piosenkę?

Jestem Belieber i Kwiatonator i się tego niewstydzę <33 poza tym lubię jakiś rap nieważne jaki ważne żeby był! Ale najczęściej to KaeN...

Znalezione obrazy dla zapytania beliebers kto to??


I teraz czas na moje nominacje będzie mało bo czytam tylko kilka blogów xD .. hmm no to tak ^^
Lord Natitron - Transformers Prime mój nowy sezon
Heyaroo i Natitron- Utopia Conów
Black Angel- Diary Angel
Żyletka - Pogrążona w śnie

Nie mam dziś weny więc pytania też nie będą zbyt wyszukane :3

1 Co motywuje cię do pisania?
2 Boisz się krytyki, dlaczego tak/nie ?
3 Co robisz w wolnym czasie?
4  Masz jakiś rytułał ( np poranna kawa/kakałko :3)
5 Kto jest twoim idolem... masz takiego?
6 Książki vs Telewizja
   Telefon vs Laptop
   Cola vs Pepsi
   Tymbark vs Frugo
   Anime vs Manga
   Nutella vs Banan xD
7 Co jest dla cb najważniejsze w życiu?
8 Rodzina wspiera cb w pisaniu czy nie wie o tym?
9 Jesteś od czegoś uzależniona? ( np czytanie blogów)
10 Wolisz postacie ( w filmach albo kreskówkach) takie psychiczne jakieś walnięte czy bardziej normalne i ogarnięte.. czemu ??




x

3 komentarze:

  1. Jak miło xd mogłaś znominowac mi drugiego bloga bo tamten juz nie aktywny xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że ty się cieszysz :D Dobrze wiedzieć, że jesteś fanką Star Warsów (po obejrzeniu finału drugiego sezonu zaczęłam pisać opo, mam na razie prologi jeden rozdział ;-) Hi, hi, powinnam zająć się blogami, które są założone, a ja jak zawsze o nowym myślę...) :-)
    Mam nadzieję, że wkrótce wznowisz bloga, bo tęsknię za nim, a tym samym za tobą ;-)
    Pozdrawiam i miłego dnia no i weny oczywiście :-)
    ***Niki***

    OdpowiedzUsuń