wtorek, 24 maja 2016

Transformers: Destiny #17

Ni to składu ni to ładu ale i tak jak po tej "krótkiej" przerwie poszło mi wspaniale! (Ahh i to samouwielbienie 😂) Powinniście ogarnąć a jak nie to pisać w komentarzach!

[Nico]- Jak miałabym się spuźnić skoro jest 7:30 rano blaszaku!

[Smoscr]-Wybacz pomyliłem się!

[Nico]-A weś się jebaj narka..

[Smoscr]-Przyjade po cb po szkole

[Nico]-No..- dziewczyna naoięcie odwróciła się i zaczęła iść w stronę przyjaciół. Przypadkowo usłyszała ich rozmowę..

[Miko]- Mówie wam ze to jest smoscreen!

[Jack]- Ale przecież optimus wyraźnie powiedział że on jest na jakies "tajnej" misji.

[Raf]-Jack, ona ma chyba racje w końcu wątpienie by to był przepadek..

[Jack]- może macie racje ale..- Nastolatka zorientowała się do czego zmierza ta romowa więc postanowiła jak najszybciej im przerwać, co skurecznie się jej udało.

[Nico]- hey o czym rozmawiacie??

[Miko]-yyyy o pogodzie, piękna co nie?

[Nico]-tsaa..~oczywiście najlepiej wykręcać się pogodą, chociaż trzeba przyznać że jest wyjątkowo piękna..  Ok, przydało by się rozluźnić trochę tę atmosferę ~ skoro mamy jeszcze ponad pół godziny to może pójdziemy na gorącą czekoladę Ja stawiam, bez skojarzeń Jack- wszyscy momentalnie wybuchli śmiechem a ona odetchnęła z ulgą. Naszczęście kawiarenka nie była daleko, wszyscy wypili po kakałku rozmawiając o swoim zespole.

[Przepraszam za błędy w ang słowach ale nie jestem z tg języka zbyt dobra a niechce mi się w słownikach szukać :3 ]

[Raf]- Dragons?

[Miko]- Nie ja bym dała Black energii!

[Jack]- Słabe może School demon?

[Miko]- Jeszcze słabsze..

[Jack]- Ale lepsze od twojego!

[Miko]- Moje ma chociaż jakiś sens!

[Raf]- Skończcie się wreszcie kłucić!.. Powoli tracę nadzieję żeby coś z tg było.

[Nico]- Nadzieja.. Właśnie czm ja na to wcześniej nie wpadłam Hope!

[Raf]- Nawet fajnie brzmi pozatym nadzieja to bardzo się nam przyda- Po tych słowach dzieciak spojżał na Jacka i Miko wiercących sobie dziury w głowach spojrzeniem.. rozmawialiśmy jeazcze chwilę ustalając szczegóły takie jak stroje fryzury itd a później zwineli się do szkoły.

~~W tym samy czasie przed szkołą~~

[Arce]- Smoscreen! Martwiliśmy się o cb gdzie ty byłeś?

[Smoscr]- Nie twoja sprawa skarbie

[Arce]- Jak mn nazwałeś!!!😠

[Smoscr]- Złość urodzie szkodzi, nie denerwuj się tak bo ci się procesorki przepalą.

[Arce]- Wrrrrr!😠💥🔥

[Bulkched]- Arce uspokój się! Smoscr o co ci chodzi? Co się z tb stało stało!?

[Bumbelbee]- xjjsnwdkxndhcixksdbcj

[Smoscr]-Tak Bee, chodzi o nią ale to nie wasza sprawa.

[Bulkcheed]- O co ci chodzi?! Co się z tobą działo, gdzieś polazł, czemu nikomu nic nie powiedziałeś i.. ej co się stało z twoim emblematem czy ty..?

[Arce]- Zdradziłeś nas! Jak mogłeś ufaliśmy ci!

[Smoscr]- Hehe głupie boty.. Gwarantuje wam że wkrótce wszystko się wyjaśni a do tego czasu trzymajcie się zdaleka od tej dziewczyny bo źle się to dla was skończy - Po tych słowach szybko ruszył i zanim reszta zdążyła się zorientować zniknął gdzieś w uliczkach.

[Arce]- Co to wogule miało być?!

[Bumbelbee]-jdoamwjofndhd

[Bulkched]- Masz rację trzeba powiedzieć o tym wszystkim optimusowi *Ratchet przyślij most ziemny, jak najszybciej!*

Nie oczekujcie jakiegoś WoW powrotu bo to się raczej nie stanie 😂 . Miałam chwilę czasu (pozatym obiecałam coś na rocznicę, kij że spuźnione) no i ... jak będę miała czas to coś napisze :D

1 komentarz:

  1. Nieważne, że spóźnione! Ważne, że jest :D Cieszę się z nowego rozdziału, nawet nie wiesz, jak bardzo :D Rozmowa Smoke'a i botów super, wnerwiona Arcee najlepsza (xD) :D Mam nadzieję, że wrócisz do pisania na stałe, bo naprawdę brakowało mi twojego bloga ;-)
    Pozdrawiam i weny życzę :-)
    ***Niki***

    OdpowiedzUsuń